Hou toch op. Ik heb jouw toestemming niet nodig als ik iets wil doen voor mijn kind. Wat een drama om een stuk speelgoed.
Korte schets. Mijn nichtje wordt vandaag 7 jaar. Haar ouders zouden haar een spacescooter geven maar die is pas op de 31e weer leverbaar.
Mijn dochter had een spacescooter maar die is vorig jaar na de zomer kapot gegaan. Toen al heb ik mijn dochter beloofd dat ze deze zomer een nieuwe zou krijgen. Maar toen ging in december mijn auto kapot. Heb een andere aangeschaft maar mijn vader heeft dat geld voorgeschoten. En dat was pas begin deze maand afbetaald dus er was geen ruimte voor nieuw speelgoed.
Maar gisteren heb ik een leuk bedragje gekregen dus op marktplaats naar een spacescooter gezocht. Zag er eentje voor 25 euro, koopje want die krengen zijn duur, en die heb ik vandaag afgehaald.
En nu is mijn zusje kwaad, want het is de verjaardag van haar dochter en die heeft haar spacescooter nog niet. Haar dochter weet niet dat wij eentje gekocht hebben. Heb mijn zusje 100x uitgelegd dat er nu pas financiële ruimte voor was, dat ik geen nieuwe kan betalen en dat zo'n ding voor dit bedrag een buitenkansje is en dat ik die kans niet laat schieten omdat nichtje jarig is. Onze dochters zien elkaar sowieso pas als haar dochter haar spacescooter heeft, haar dochter weet dus van niks. Maar ik ben een triest en achterbaks persoon, zielig etc. Serieus, wat een drama om een stuk speelgoed. Ik had het niet mogen kopen want ik moet rekening houden met haar dochter (die dus, nogmaals, van niks af weet). Wat een gedoe zeg.