Snoeki Pimpelmeesje bij sommige mensen werkt subtiel iets aangeven gewoon niet. Goed dus dat je er iets over gezegd hebt. π
Toch6 Als je je gedraagt als een kleuter ga je ook met de kleuters naar bed. Dus 3 van de 4 kinderen liggen nu. D dacht dat het wel grappig was om in de tuin te gaan staan plassen ππ‘
Ysabella Toch6 πππ straks heb ik 2 jongens die naast elkaar in de tuin staan te plassen. π
Toch6 Rietjesbeker L zit sims te spelen op de laptop in de keuken, ik lig in de kamer. Over 3 kwartier gaat zij ook naar bed
[verwijderd] Toen de buurvrouw aanbood een boekje open te doen over een andere buurvrouw heb ik gezegd dat ik wars ben van roddels en achterklap en prima zelf een mening kan vormen over mensen. Wel op een aardige, niet kwetsende manier.
[verwijderd] [verwijderd] Denk dat zij nu een boekje open gaat doen bij de andere buren over "die nieuwe buurvrouw!" π
[verwijderd] Ysabella Ik kom zelf uit een klein 'ons kent ons' dorp, waar roddelen en achter elkaars rug om praten ongeveer de norm is. Ik ben daar zo allergisch voor geworden in die tijd, dat ik nu elke vorm van roddelen direct afkap.
Pimpelmeesje [verwijderd] Ik vind het wel echt knap van je dat je dat zo afkapt π ik heb wel de neiging om alle verhalen te verzachten / om te denken, maar gewoon afkappen is natuurlijk beter.
Mamabeertje "Nu even lief doen tegen elkaar, anders breng ik jullie weer terug naar school." Dochter begon heel hard te huilen en ik voelde me meteen schuldig. Dat was nou ook weer niet de bedoelingπ³
Lisa280887 Je hebt me nu al zo vaak laten zitten. Ik ben er klaar mee! *was overigens niet tegen mn partner hoorπ
Cactusje Je stopt nu met janken anders pak ik je iPad ook af, school of geen school, kun je die uren mooi weer inhalen.