Mijn man ruimt niks op en ik weiger. Even eerst de opsomming : cadeaus van collegaβs staan al een week in de woonkamer lees, groot schilderij en een grote doos met allemaal spullen. Jas hangt elke dag aan de stoel, tas staat standaard in de keuken,(why?) iPad ligt op het aanrecht, sigaretten zooi ligt op het aanrecht. Pak yoghurt die niet meer goed was laat hij in de koelkast staan met de mededeling ; Yoghurt is niet meer goed. π€ En als klap op de vuurpijl heeft hij vorige week water opgeruimd met een handdoek en die handdoek ligt al een week in 1 van de 2 gootstenen, want ja wat moest hij er mee? Ik weiger pertinent die zooi op te ruimen dus alles ligt nog precies hoe hij het heeft achtergelaten.
Ik ben dus vanochtend al vlees aan het dichtschroeien, veel spetters en zo... Maar ik weiger de iPad aan de kant te leggen, ik ben zijn moeder niet. Word hij booooos!π β waarom legde jij het niet weg? Nu is het helemaal vettig.β Ik kijk hem aan β tja aanrecht hΓ¨ grote kans dat er dan vet op komt als jij je zooi niet opruimt.β π
Hij is boos naar zijn afspraak gegaan. En ik zit stiekem te lachen, ben je huishoudster niet.