Linnetje @Schuurpapier dat klinkt heel leuk. π Bijzonder dat dingen soms zo lopen.... Hopelijk gebeuren er mooie dingen!
Schuurpapier Bedankt lieve allemaal!! Hij komt zo weer π Hij haat The Voice, maar ik wilde dat vanavond terugkijken. Dus geven en nemen, hij geeft mij The Voice en ik geef hem schroeven zodat ie alsnog m'n lamp kan ophangen π€£ππΌ
[verwijderd] Schuurpapier super om te lezen en neem nooit met minder genoegen. Het minste wat je mag verwachten is dat een man ook iets voor jou doet en jou helpt. Inderdaad geven en nemen. Iemand die niks voor jou over heeft, is jou niet waard π
Blue Schuurpapier haha ik word helemaal blij van jou berichtjes! Van mij mag je gerust komen spammenπ Geniet lekker van die leuke man!
Schuurpapier [verwijderd] Opluchting man! Ben bijna weer maagd namelijk! π€£ moet er nog ff in komen whaha
Dahlia Als ik eens in die negatieve spiraal zit laat mij daar toch eens ff in zitten. Ga nou niet trekken aan alle kanten wat ik wel en niet moet doen anders weet ik niet meer hoe ik zelf recht op moet komen. Zeker wanneer ik aangeef als ik er niet meer bij kan hebben, trek nou niet zo hard.