[verwijderd] Ik eh, heb woensdagavond in een dolle, opstandige bui Tinder aangemaakt (en inmiddels weer verwijderd). Kreeg vlak voor bedtijd een berichtje van een match en raakten kort aan de praat. Volgende ochtend verder gegaan met kletsen en we klikken eigenlijk heel goed. Zijn die dag overgegaan op Whatsapp, want dat typt gewoon fijner. Op een gegeven moment vroeg hij iets waarop ik antwoordde dat dat een beetje lastig te vertellen is, in geschreven taal. En toen belde hij π€£ Ik bloednerveus meteen. Maar verliep allemaal heel vlotjes, 's avonds nog videobellen. Zaten allebei gapend op de bank haha, maar ook dat was gewoon prima. Ik had voorgesteld om voor zaterdagavond (vandaag dus) oppas te regelen zodat we een drankje konden doen samen. Hij stelde gisterochtend Ballorig voor. Een man die vrijwillig naar een krijspaleis gaat?! Had natuurlijk wel N. dan, dus ik had ff wat hulplijnen ingeschakeld of dat wel kon haha. N. is nog zo jong, die denkt nog niet: 'huh, mama zit daar op date.' En zo geschiedde.. Was eigenlijk heel gezellig, maar zat toch niet helemaal op m'n gemak omdat ik wel steeds op N. moest letten, en hij deed dat ook. Besloten dat we nog maar eens moesten afspreken in een andere setting, zonder kinderen. Weer stelde ik dus die zaterdagavond voor en vroeg hem of ik oppas moet regelen. Hij stelde dus gisteravond (toen we elkaar dus 's ochtends al gezien hadden) voor, bij mij thuis. Ehhh durf ik dat? Kinderen lagen dan op bed.. maarja, was inmiddels wel duidelijk dat het een doodnormale boeren pummel was, die met zijn 1.96 nog geen vlieg kwaad doet haha. Maarja, ik liep al lekker in m'n sportlegging en kon hem weinig anders bieden dan Nijntje koekjes en limonade/water/thee. En eigenlijk was ik vooral moe en wilde op de bank ploffen. Maar hee, hij vond samen moe op de bank ploffen met water/thee dikke prima, en had geen problemen met mijn sportlegging. Eenmaal hier wilde hij zelfs nog gaan klussen voor me, lampje ophangen π€£ Ik had helaas geen schroefjes voor het pakken, zonder kinderen wakker te maken. Maar we hebben dus heel burgerlijk op de bank gezeten, eerst met tv, later met muziek. En nouja, het was eigenlijk wel heel gezellig! Dit is dus zo'n man die afwast, opruimt en een wijntje voor me inschenkt, terwijl ik de kinderen naar bed breng!