LilyMilie
Ik doe dit ook, alleen dan op iets kleinere schaal. Ik laat hem gerust met kind de deur uitgaan zonder verschoning bij zich. Als dochter dan in d'r broek plast, moet hij wel terugkomen. Is even rot voor dochter, maar dan had hij het maar moeten regelen.
Als ik hem vraag te zorgen dat we alles mee hebben voor wanneer we op visite gaan, en hij zorgt niet dat de kids vermaak meenemen, dan vervelen ze zich maar. Dan gaat hij zich daaraan zitten ergeren. Klagende kinderen? Ga maar bij je vader klagen. Daaaag.
Het vervelende is alleen dat de kinderen altijd wel een beetje de dupe zijn. Dat houd me dan nog wel eens tegen om iets te laten escaleren. Als het om man alleen gaat, dan ga ik me er al helemaal niet mee bemoeien. Gaat hij in de zomer mountainbiken in de Ardennen zonder zonnebrandcreme, anti-muggenzooi etc? Mij niet bellen om te klagen. Vorige keer was hij onderbroeken vergeten. Heeftie 3 dagen met dezelfde onderbroek gedaan. Prima hoor, heb ik geen last van!
Ik verwacht echt van een volwassen man dat hij zn shit voor elkaar heeft en als dat niet zo is ga ik me er niet druk om maken.
Overigens waardeert mijn man het wel enorm als ik bijv de vakantie +inpakken etc heb geregeld. Laatste keer kreeg ik na de vakantie een enorm mooie boeket met een oprechte dankjewel, omdat hij dat niet zo had gekund.