@allemaal dankjewel ❤️
Trees iemand missen om je zorgen en de mentale last mee te delen,
Die is er gelukkig wel, dat zal de reden zijn waarom ik het zo lang wel heb volgehouden 😉
Maar op dit moment wordt het me op praktisch vlak juist even te veel. Ik baal al maanden van een stukje afhankelijkheid icm met mijn belabberde sociale leven, ik liep al tegen een deel aan met mijn eigen therapie, en het onderzoek van H weegt heel zwaar op me. Het feit dat ik de enige ben die het ziet, niet haar mentor, niet haar vader, zorgt ervoor dat ik gigantisch veel druk op mezelf leg om mijn deel goed te doen. Ik ben na het gesprek in janken uitgebarsten, want als ik een ding verkeerd verwoord, krijgt zij haar diagnose niet. Ik moet overal achteraan, omdat mensen gewoon niet even op tijd de vragenlijsten invullen die ik overal al moest distribueren of een kopie van het leerlingvolgsysteem kunnen mailen, en argh..
De toetsweek van H komt er aan en ze heeft nog steeds geen begeleiding dus ook dat komt weer op mij terecht. En daarboven op die lulhannes van een ex die ze niet een dag per maand kan entertainen zodat ik even niks hoef te doen..
En de moeder van mijn beste vriendin is afgelopen week overleden, dus zij belt ook veel om haar emoties kwijt te kunnen, dus natuurlijk wil ik er dan ook voor haar zijn..
Ik had vanmorgen cesartherapie en mijn opdracht vandaag was "voelen", dus ik stond al half jankend in de Albert heijn daarna, bij thuiskomst waren die klote-bovenburen wéér aan het boren en vervolgens had ik mijn halfjaarlijkse afspraak met de regiebehandelaar. Je kon me opvegen daarna.. 😭
Mijn vriend is een enorme steun, absoluut. En ook dat, ik heb amper tijd voor hem de afgelopen weken, en ik mis hem gewoon..
Maar vandaag wil ik vooral gewoon even een normale partner, even iemand die voor me naar de budbee-kluis wil lopen om mijn Lego op te halen, en meteen een reep chocolade mee neemt en gewoon even zegt: blijf maar zitten, ik regel het wel.. ga maar vast naar bed, ik hang de was wel op/voer de katten wel/sluit het huis af. Ik wil gewoon even NIKS meer moeten, maar er komt gewoon nóóit een fxcking einde aan..😔