Rietjesbeker Nee, dat wil ik niet zien, ga weg! Naar mijn man, die met een stanleymes in zijn vinger heeft gesneden en wilde laten zien dat de snee bewoog (ik vermoed in maat met de bloedsomloop)
Zuremat 'Ik waardeer het dat je je excuses aanbiedt, maar dan nog, het is wรฉl gebeurd en dan juist bij S. Maar goed, het zal wel niet voor niets zijn dat je het onderwijs uit gaat en sauna's gaat bouwen....'
Pimpelmeesje Zuremat oh nee dat klinkt als iets wat niet had mogen gebeuren ๐ juist zij moet alleen nog maar goede dingen meemaken
Zuremat Pimpelmeesje Jep! Hij heeft toegegeven dat hij dit met deze woorden gezegd heeft. Het meisje en Sara waren eerst goede vriendinnen, maar Sara is al een poosje klaar met haar, door het gedrag van dat meisje. Maar dat kan zij niet verkroppen en beschuldigt haar van dingen die zij niet gedaan heeft. Dit weet ik doordat andere klasgenootjes met dezelfde verhalen zijn thuisgekomen als Sara. Ze heeft al zo weinig eigenwaarde en een laag zelfbeeld..
Zuremat Whaha zie nu dat er net 'heefd' stond ipv 'heeft', hoe dan?!?! ๐คญ Maar idd, echt pedagogisch onverantwoord Huggybird
Toch6 Ik zou het fijn vinden als je wรจl een keer mee naar school gaat. Ik wil niet weer alleen en dat school mijn verantwoordelijkheid is. (Morgenavond naar D zn school, kennismaking met mentor etc. Maar lijkt erop dat man weer niet mee kan)
Toch6 Pimpelmeesje qua informatie had het ook niet echt nodig geweest gelukkig. Maar hij heeft de school nog nooit gezien, ook niet van buiten ๐ Denk dat 60% samen was, 40% 1 ouder dus voelde niet raar ofzo dat ik alleen was