Rietjesbeker Famofthree mijn man over de oplevering van ons nieuwe huis, dat kon ook wel 's ochtends om 11 uur, want ik was toch vrij. Dochter gaat in ons huidige dorp naar school. Tot 12 uur. Ons nieuwe huis staat 45 minuten verderop. .... 🤔
Famofthree Rietjesbeker Oké oké... Hier had ik net al je man ook nog wel eens kunnen snel op kan wel.. en dan 2 min. Later denken ..o nee kan niet 😁😁
Pimpelmeesje Rietjesbeker dat moet dan een hele snelle oplevering worden 😂 hier is je sleutel at je champagne in de auto!
Rietjesbeker Pimpelmeesje het duurde uiteindelijk 2 uur (en was s middags), dus ik ben blij dat het niet zo moest 😂
Hooyo-shimbir Manque hier niet hoor, zelfs bij de verhuizing hebben ze amper geholpen. Maar ik wil hun hulp ook niet (dat spreek is niet zo uit maar meer in de vorm van dat ik nooit klaag of vraag). Edit: sorry reageer op een heel oud berichtje. Stom
Manque Hooyo-shimbir Is niet stom 🙂 Heel herkenbaar, dat je eigenlijk niet geholpen wíl worden. Ik heb dat ook, maar dat is vooral omdat ik vroeger het gevoel hag overvraagd te worden en dat er nooit iets voor niets was (jij woont hier en krijgt eten, dus jij moet ieder weekend werken). Nu is het anders, maar ik raak dat gevoel van voorwaardelijkheid nooit meer kwijt denk ik.
Manque Soturi Ja, en het stomme is dat het nu niet meer echt nodig is, denk ik. Mijn ouders zijn veranderd, ik ben volwassen, we hebben een andere dynamiek. Probeer me er bewust van te zijn dat ik oude patronen heb (lang leven de psychiatrie!), maar dat ik die mag gaan loslaten.
Femkes Manque maar dat soort patronen zijn gewoon heel lastig te doorbreken. Mijn moeder is inmiddels 70 en als zij bij een paar van haar zussen is, dan wordt ze nog steeds behandeld als het kleine domme zusje. Ik zie het ook heel duidelijk als ik bij mijn schoonfamilie ben. Ze gaan op zich prima met elkaar om, maar toch blijft mijn man de jongste en dat zie ik in kleine dingen terug.
iMoeder FUCK JULLIE! Tegen al m’n haren die besluiten NA afloop van een hele pamper behandeling van oliën, wassen, haarmasker en conditioner, ALSNOG besluiten om uit te vallen!! 😤😤 Misschien moet dit in het first world problems topic 🧐
iMoeder Softbasegaming Nee hoor. Ik slik van alles en heb verder dik en gezond haar. Alleen het is gewoon heel veel, waardoor er altijd een half huisdier uit komt als ik het ga wassen. En dan vind ik het stom als ik het al drie keer gekamd heb en er komt met het spul er in doen nog steeds haar uit.
[verwijderd] Na maanden van voorbereiding, verhalen, spanning en bovenal geheimhouding is het dan nu officieel uit en mag ik het eindelijk hardop zeggen: De paashaas in de nieuwe Hema reclame is de juf van I 😂
[verwijderd] Puzzelstukje ik ook niet 😭 I heeft hem al wel gezien, ik ga er vanuit dat hij de aankomende weken wel vaker uitgezonden gaat worden!
[verwijderd] Lekker makkelijk, om gewoon te zeggen ze zullen het toch een keer moeten leren maar zelf totaal geen moeite doen om het ze ook daadwerkelijk aan te leren. Gooi het maar gewoon weer bij mij neer, ik heb toch niks beters te doen. 🤦♀️