Ik ga ook voor de heel veel miljoenen, om de doodsimpele reden dat ik persoonlijk gewoon geen zak heb aan minder. Ben afgekeurd en afhankelijk van een uitkering, dus alles wat ik zou winnen wordt ingehouden zodat ik maandelijks nog steeds op hetzelfde bedrag uit kom met zo lang tot het op is. Gezien daar de aankomende jaren geen veranderingen in zal zitten en mijn maximaal haalbare verwachting voor de toekomst vrijwilligerswerk is moet ik voldoende geld winnen om (wellicht levenslang?) uit de uitkering te komen wil ik er zelf ook nog wat van over houden.
Maar daar bovenop heb ik geen extreme eisen, ik zou mijn studieschuld afbetalen, op vakantie gaan, een hond aanschaffen en gewoon wat comfortabeler leven zonder afhankelijk te zijn van aanbiedingen of continu vooruit plannen. Blijf gewoon lekker in mijn eigen (huur)huis zitten en hoewel ik wellicht een rijbewijs/auto zal aanschaffen hoef ik ook geen bijzondere auto, gewoon een simpel boodschappenwagentje is prima.
Misschien wel een nieuwe badkamer en keuken trouwens, want die woningbouwzooi is lelijk, en de deuren/kozijnen laten schilderen want daar heb ik zelf geen zin in. 😶