iMoeder neeeee joh, dat zie je verkeerd! Hun gedrag is leuk en grappig, ze zijn ook ‘o zo slim’ allemaal. 🙄
Mijn neef is blijven zitten en moest van havo naar mavo, daarna is hij steeds met de hakken over de sloot over gegaan en heeft hij alle belangrijke vakken laten vallen om over te kunnen naar het examen jaar. Nu zit hij op het MBO dat is allemaal zooooo makkelijk dat mijn broer en schoonzus daar wel even gingen vragen of hij die opleiding misschien ook in anderhalf jaar zou kunnen doen ipv in drie jaar. Ze zijn gewoon uitgelachen want hij moest eerst maar eens elke dag op tijd op school zien te komen, en de samenwerk opdrachten verliepen ook voor geen meter. Dus nee… meneer *Big Brain kan de opleiding niet versnellen.
Ik weet niet eens meer wat hij doet hoor, maar ik weet wel dat hij zijn moeder moest vragen welke opleiding hij ook al weer ging doen toen ik daar naar vroeg, en zijn antwoord op de vraag waarom hij hier voor gekozen had was ‘omdat een vriend zei dat het niet zo moeilijk was’
Ik zeg, prima onderbouwing, goed over nagedacht…. 😳
*toen hij op de basisschool zat riep hij ‘ik ben drie ster met rekenen ik met m’n Big Brain!!!’
Om mijn nichtje I en T uit te lachen omdat zij rekenen lastig vonden. Ook daar werd door z’n ouders met een grijns op gereageerd…
Mijn nichtje werkt bij AH en is zo verbaasd dat niemand met haar wil werken en iedereen haar ontloopt… ze zei letterlijk ‘tante H ik denk dat ze mij daar niet aardig vinden… en een collega zei dat ze mij dom vinden’
Deze kinderen is nooit een spiegel voorgehouden, daar is nooit tegen gezegd ‘waarom denk jij dat iemand zo tegen jou doet?’ Of waarom je niet meer bij haar mag spelen? Of tante H je niet meer te logeren wil hebben?!?!’