Bloem Nou ja zeg. Wat een rare reactie van je nichtje.
Ook daar zei mijn broer, die naast haar zat, dus ook niets van….
De jongste van mijn zus riep ’wat zei jij!!!’ En toen herhaalde ze het ook nog!
Na het spel met een pruillip sorry komen zeggen en dan bij haar vader gaan staan pruilen en vertellen dat ze sorry heeft gezegd. En hij zegt ‘goedzo meisje’ 🤢
Echt, als T zoiets tegen mijn broer of zus zou zeggen dan had ze onmiddellijk de wind van voren gehad!
Mijn man zei ‘als ik dat gehoord had had ik haar aangepakt, is ze helemaal gek geworden!!!’
Bloem Pfff ja als je zulke ouders hebt dan wordt je wel een naar kind zeg. Bah. Zo’n hekel aan ouders die alles maar laten gaan en met de mantel der liefde toedekken. Die leren hun kinderen helemaal niet om goed te functioneren in de maatschappij.
Dit is hun hele leven al zo hoor, ze gedragen zich werkelijk nooit. En mijn broer en schoonzus zeggen er nooit wat van. Altijd graaien als er iets op tafel komt, over de bank lopen tussen de visite door met een stuk taart op een bordje, terwijl ik heel duidelijk had gezegd ‘Taart eten we aan tafel’ ouders zeggen niets! Altijd vragen om meer. Mijn nichtje wilde toen ze 8 was eens bij ons logeren nou dat was eens en nooit weer, luisterde nergens naar en zat T constant op de huid. Ik heb mijn broer opgebeld en gezegd ‘kom haar maar halen, en ze hoeft voorlopig niet weer te komen!’ Met uitleg waarom. Hij zei ‘oooh wat vervelend…. Tja… ze mag ook al niet meer bij 1 klasgenootje komen spelen omdat ze zo doet’ 😱😱😱
Ze is laatst op uitwisseling geweest met Duitse kinderen. Die mensen waar zij met haar vriendin logeerden namen hun mee in hun ritme want die meiden moesten op tijd op een bepaalde plek zijn. Een uitwisseling is geen vakantie. Ze had flink te klagen over hoe vroeg ze uit bed moesten. Dat ze geen eten kregen en over hoe ‘de moeder’ tegen hun deed. Na even doorvragen kwam de aap uit de mouw. Ze zaten in een mega mooi huis en hadden een hele grote kamer met eigen badkamer. Die mevrouw kwam ze wakker maken voor het ontbijt om 6:00 maar dat was veeeel te vroeg. Die meiden hadden daar dus lak aan en bleven liggen. Na 4 keer roepen was die mevrouw er ook klaar mee en werd de ontbijtboel opgeruimd. Die meiden bleven boven tot 5 min voor vertrek om zich op te maken enzo.
Ze zit ons te vertellen hoe erg het daar was en dat ze niets te eten kreeg en mijn schoonzus zit daar schaapachtig bij te lachen. 😱 echt waar! T had van mij ,op z’n minst, in het Duits een excuus brief moeten schrijven en versturen als ik had gehoord dat ze zich zo misdragen hadden.