Hopsatee niet, vandaar dat ik I gewoon terug pakte op haar eigen terrein!
Ik heb wellicht mijn acroniem geleerd speciaal voor dit soort situaties, dat is een Taylor Swift lied 😝
Werd niet gewaardeerd, maar het had wel het gewenste resultaat want vervolgens typte ze wel de volledige titel 😅
Skeer zijn ze gelukkig al lang weer voorbij, dat was echt basisschool. Sigma shit en heel die skibidi ohio ritz etc hebben we gelukkig allemaal niet gehad, daar zijn ze net te oud voor. Ik denk dat dat soort taal vooral stoerdoenerij rondom pre-tieners is, op een gegeven moment wordt het ook weer kinderachtig.
Wat ze wel doen:
Ikr = I know right
Idk = I don't know
Fr = for real
Isg = is goed
Mr = maar
Ik moet zeggen dat ik die zelf ook wel gebruik hoor, afhankelijk van de situatie en met wie ik praat. Veel lijkt gewoon op de afkortingen die wij vroeger op msn gebruikten, dus soms pronk ik even dat het mijn generatie is die een afkorting heeft uitgevonden, dus dat ik daar wel gepast respect voor verwacht als dinosaurus 🤣
Dingen als: gtg, brb, ily zijn voor mij 2e natuur.
De kinderen Bro ik overigens net zo hard terug. Ze mogen mij zo ook noemen hoor, geen enkel probleem. Het heeft een vibe 😝
Vanmiddag was er iets met hun vader, dan zeg ik ook doodleuk: bro denkt zeker dat.... heerlijk, het is een vorm van microagressie 🙈