[verwijderd] Nou het is echt zo raar! Ik had het CJG hier al gebeld, intake gehad. Maar het was ineens compleet anders. Het lijkt alsof hij gewoon heel erg zijn plek ook zocht, grenzen opzocht en vooral wilde laten zien dat het zo moest als hij wilde.
Hij kan nog steeds wel dwingend zijn of met vriendjes en zijn broer heel erg willen dat het gaat zoals hij dat wil maar het grote verschil is dat je er nu een gesprek met hem over kan voeren en afspraken kan maken. Aankleden doet hij inderdaad nu altijd uit zichzelf. In het weekend wil hij wel altijd lang in zijn pyama lopen - prima.
Enige wanneer er soms echt nog driftbuien zijn is als hij of moe is of te lang scherm heeft gehad en er dan af moet. Maar ja andere kant, het is ook nog een kleuter dat mag ook. Zelfs mijn oudste heeft soms nog driftbuien (en ik zelf ook alleen uit zich dat anders dan bij een kindπ« π€£π)
Ik verwacht wel dat L net zoβn eigenzinnige peuter gaat zijn want dat is ze nu al. Maar goed: ik heb geleerd en weet dat het ook dan een fase zal zijn π