[verwijderd] Kipsate ik word er ook soms moe van haha. Vind dit echt een fijn topic, want hieruit haal ik bevestiging dat mijn dochter "normaal" is als ze een melt down heeft om niks 😂
aardbeitjes Omdat ik hem vroeg om zn baby-zusje met rust te laten en hij dit vervolgens deed door volledig op haar te gaan liggen...
Imona Ik was een loedermoeder omdat hij na 2x weglopen in de winkel in de winkelwagen moest. En toen was ik helemaal een loedermoeder omdat hij na zijn 3e en laatste kans weer in de winkelwagen moest omdat hij weer weg liep. En toen omdat hij o de parkeerplaats een hand moest geven en vervolgens op de grond ging liggen krijsen (oke. Mama gaat. Doei. Stond binnen 2 tellen weer naast me met een handje) en toen was ik er loedermoeder omdat hij, nadat we de boodschappen in de auto hadden gezet, nog even 200 meter mee mocht lopen naar het huis van vrienden. Meneer wilde getild worden... Ja... het was duidelijk tijd voor een middagdutje (1.5 jaar.)
Diazz Ik was vandaag weer een loedermoeder omdat: -Ze haar brood moest opeten. -Ze niet in haar bikini met regenlaarzen naar buiten mocht. -Ik geen tijd had om haar haar te vlechten en een gewone staart voor jongens is🤣 -Haar muts afviel en ik deze niet meteen terug op kon zetten omdat ik achter het stuur zat. -Ze niet de pyjama van haar zus aan mocht. Die haar zus ook nog eens aan had op dat moment. -Ik niet het hele boek van 355 blz wilde voorlezen vanavond. Wat hou ik toch van die peuterpuberteit🙄😂
Bubblicious Diazz Echt he die peuterpuberteit🙈 Toen ik de eerste keer moeder werd en net een baby had vond ik een baby al best pittig. Maar nu ik een peuter en een baby heb zijn de dagen dat ik alleen met de baby ben en de peuter op de opvang zit gewoon mijn relax dagen😂
Bubblicious Omdat ik zijn jas uit wilde trekken, dit wilde meneer 'zelluf' doen. Dus ik denk prima doe maar zelf. Ga verder ons huis binnen en hoor hem vervolgens weer driftig worden omdat het niet lukt het laatste stukje van zijn rits los te krijgen. Moest mama uiteindelijk toch helpen🤣🤣
Puzzelstukje 2littlemonkeys nou... de oudste meid van mij, bijna 8 heeft weer een fase. Roept steeds piemel en plasser/vagina. Gaat daarbij maffe dansjes doen en dan ben ik de loedermoeder die dat niet meer oke vind. Daarnaast ben ik een loedermoeder omdat ik mijn jongste heb ingeschreven voor extra zwemlessen in de vakantie. Foei mama! Dat is echt onmenselijk.
Kipsate Omdat we de eendjes gingen voeren Omdat hij zijn fiets mee mocht, dit niet wilde en we dus zonder fiets naar buiten gingen. Omdat hij in de kinderwagen moest zitten omdat hij niet mee wou lopen Omdat hij na 3x vragen de kinderwagen niet uit wou komen om de eendjes te voeren en zijn broertje en ik dus al het brood hadden opgemaakt
JaGeThGeEd Toch6 die heb ik er al 1 😃 even rustig op de bank zitten en ze gaat weer. Van s morgens tot s avonds.
Femkes Omdat ze niet op schoot mocht zitten terwijl ik zat te eten. Omdat ik graag wilde stofzuigen, maar dat wilde zij zelluf doen! Omdat ik niet wilde dat ze op me ging paardje rijden terwijl ik de badkamer vloer op handen en knieën dweilde.
aardbeitjes Omdat ik hem uit bed haalde en vroeg of hij 'hallo' tegen zn vader en zusje kon zeggen, toen we beneden kwamen Omdat ik een broodje kaas had gesmeerd zoals hij vroeg Peuterlogica, wat vermoeiend 😶
[verwijderd] We kwamen naar beneden en ze zag ontbijt op tafel: Dochter: "ONTBIJT!!!" Ik zet haar aan tafel: melt down. Ik: "Wat wil je?" D: "Oooontbiiijjjt" Ik: ? En geef de lepel aan dochter. D: huilt Ik: "Wil je een cracker?" D: "Jaaaaa" Pak een cracker en geef deze aan dochter. Dochter huilt harder. Ik: "Wat wil je dan?" D: "Oooontbiiiijt" Ik probeer haar een hap te geven: meltdown. Ik: "Wat wil je?" D: "Cracker!" Ik: "Die heb je in je hand." Dochter kijkt verbaasd, legt cracker neer, pakt lepel en gaat eten. Ook goedemorgen 🤯
Bubblicious Ik wil me zoon sochtends aankleden. Daar was hij het niet mee eens en wilde het niet keihard nee schreeuwen trappen met zijn benen enz... Ondertussen heeft hij een auto in zijn hand. En ik vraag heel random tussendoor welke kleur heeft die auto. 'Blauw' dus ik zeg goed zo lieverd en weg was zijn driftbui🤣
[verwijderd] Bubblicious Bij zoon hielp het ook altijd om te zeggen: "oh, kijk, een tractor buiten!" 🙈
Riverdale Omdat ik mijn telefoon terug wilde nadat hij al een uur er mee op YouTube zat. Omdat hij zijn zusje niet op mocht tillen. Omdat hij niet in mijn neus mocht knijpen.
Winter Omdat hij niet op het hoofd van zijn grote broer mocht zitten. Omdat hij een schone luier moest.