Uilenmama @Lovely83, ik kijk elke keer hier of er nieuws is van jou, ook al heb ik hier eigenlijk niets te zoeken๐. Maar ik hoop dat je vandaag eindelijk jouw meisje kan ontmoeten en dat het jasr 2020 fantastisch begint!
Ysabella Heeft 1 van jullie wel eens een blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap? Ik heb telkens steken -lijkt het- in mijn baarmoeder en ik vraag mij dus af of het een blaasontsteking kan zijn. Ik herken het in ieder geval niet van de zwangerschap bij mijn zoon.
[verwijderd] Ysabella Wel daarna (van de katheter). Als je twijfelt even urine inleveren, ze hebben van die dipsticks waar ze direct kunnen zien of je een ontsteking hebt. @Lovely83 Go girl!
[verwijderd] Ysabella ik heb het gehad bij Robbie maar ik herinner me geen steken. Maar ik zou het gewoon even laten checken ๐
Cactusje Ysabella Zou idd even een plasje inleveren om het na te kijken. Volgens mij kunnen de symptomen bij zwangerschap anders zijn dan wanneer je niet zwanger bent.
Toch6 Ysabella mijn ervaring is dat het tijdens de zwangerschap anders voelt, meer pijnlijk in/rond baarmoeder dan bij plassen
Ysabella Cactusje ik belde naar de huisartsenpraktijk, zijn ze op vakantie tm morgen. ๐คฆ๐ผโโ๏ธ
Cactusje Ysabella Dan zijn ze maandag pas weer open? Misschien dan eventueel de hap bellen? Als het blaasontsteking is moet je er snel bij zijn..
Ysabella Cactusje Toch6 [verwijderd] Er is op een andere locatie een vervangende arts. Ik vertelde het net pas aan mijn man...๐ค zegt hij -natuurlijk- dan breng ik het toch even weg met de auto ?! Dus zometeen maar even naar de vervangende arts. ๐ฌ