Gisteravond ook nog even een extra babyfoon besteld. Kleine meid heeft er nog wel 1 op haar kamer, maar die vind ik voor haar nog nodig en is ook al oud. Zij doet voorlopig smiddags nog wel een dutje en je hoort haar eigenlijk niet beneden als ze op bed ligt. Gewoon een simpele, enige 'luxe' wat erop zit is kamertemperatuur meten en terugspreekfunctie. Camera hoeft van mij niet.
Man is al druk geweest met de commode in elkaar zetten en het peuterbed weer ombouwen naar ledikant. Voor het matras wil ik nog nieuwe hoeslakens, er zitten nu wat vlekjes van kleine meid in dus ziet er wel zo fris uit voor een nieuwe baby. Er moet ook nog een stekkerdoos bij op de slaapkamer, ik begrijp echt niet wie er ooit bedacht heeft dat 1 dubbel stopcontact op een slaapkamer wel genoeg is. In 1 stopcontact zit het rolluik, dan moet ik nog 1 voor een lampje, babyfoon en ik wil de flessenwarmer voor de nachtflesjes ook boven hebben. Dan hoef ik snachts niet naar beneden om in de magnetron op te warmen. Het kruikje moet dan natuurlijk ook tussendoor weer in het stopcontact. Halverwege volgende maand ga ik alles wassen, ik denk dat ik dan vroeg genoeg ben en de spulletjes liggen niet zomaar stof te happen.