Vandaag de b12 ampullen opgehaald, helaas stond er niet bij hoe vaak ik het nou moest gaan spuiten. De apothekersassistente wist het natuurlijk ook niet een vond het een beetje vreemd ook. Ik gebeld met de ha, ze zouden het even navragen. Later weer terug gebeld en ik moet de rest van de zwangerschap 1x per week b12 spuiten. De apothekersassistente vond het best stoer dat ik het zelf ging doen, ik heb haar maar niet verteld dat ik er nog wel een klein beetje nerveus van ben om het straks zelf te doen. Ik blijf er wel bij dat ik het zelf wil doen en nu helemaal, ik heb echt geen zin om nog minimaal 26 weken wekelijks maar de ha te gaan.
Maandag voelde ik me best prut, gister voelde ik me juist weer heel goed en vandaag een beetje prut. Het gaat dus een beetje alle kanten op. Avondeten lijkt ook weer lastig te worden, ik heb honger maar zodra ik 1 hap binnen heb is mijn hele eetlust weg. Ik eet evengoed gewoon zoveel mogelijk op, vooral voor de jongste eigenlijk omdat zij graag moeilijk doet met eten en je moet natuurlijk zelf wel het goede voorbeeld geven. De honger tussendoor begint ook te komen. Maar dan gaat een koekje oid er wel makkelijk in, savonds de chocola ook😅. Yoghurt als ontbijt en brood bij de lunch lukt gelukkig ook aardig, het is dus vooral het warme eten. Slapen gaat nu een paar nachten al slecht, ik ben écht moe als ik naar bed ga maar inslapen lukt niet erg. Ook ben ik tussendoor wakker en smorgens gaat de wekker weer veel te vroeg.
Hoe gaat het met jullie?