[verwijderd] Lovely83 ooh van harte gefeliciteerd, wat fijn dat Aya er is! Nu fijn knuffelen, ruiken en heel veel kusjes geven ❤
Uilenmama Welkom Aya op de wereld! We keken allemaal uit naar jouw komst. Jij hebt een lieve moeder @Lovely83 , die jou graag verzorgd en opvoed. Ik wens jou heel veel levensplezier toe, lieve Aya. En de familie heel veel liefde! Geniet van elkaar.
Blue Lovely83 och wat een drupke met die haartjes. En wat fijn dat jullie al weer thuis zijn! Lekker genieten met z'n allen!
Meca Lovely83 Oh wat een mooie bos haar en wat een prachtig meisje hebben jullie gemaakt!! Fijn dat jullie alweer lekker thuis zijn, succes vannacht en alle andere erop volgend 😘 Nu kan ik ook niet meer wachten 🥰
Lovely83 Ben inmiddels ook weer lekker thuis, voel mij super en de kleine doet het ook ontzettend goed. ❤️
Tantetil Lovely83 ahhh wat gewéldig, gefeliciteerd!!! Ze is prachtig. Ben zo blij dat alles goed is gegaan. 😘😍💖
Pietje1987 Lovely83 van harte gefeliciteerd!! Kwam speciaal voor jullie even hier gluren ❤️ Prachtige naam en wat fijn dat je zo een goede bevalling hebt gehad!!