Suzy85 ooow wat naar is die HG he, ik heb het ook gehad maar gelukkig is het nu over. Ook opgenomen geweest, tot vier keer toe en maar nรฉt de sonde weten te voorkomen (infuus wel volop gehad).
Hopelijk is het voor jou ook snel over, zeker met nog een kind thuis is het erg pittig.
Ik had het geluk dat mijn man thuis is, anders had ik het nooit gered met drie jongens thuis.
Cactusje ik ben denk ik juist meer een baby moeder dan bijv. een peuter- of kleutermoeder. De oudste is nu 10 en wordt zelfstandiger, ik vind het steeds leuker worden vanaf die leeftijd.
Dit is ook ons laatste kindje, dat moet ook wel gezien onze leeftijden.
Mijn man krijgt binnenkort een liesbreuk-operatie en dan doen ze er meteen een sterelisatie bij, hoeven we ons daar nooit meer druk over te maken.
[verwijderd] dat klinkt voor mij dan weer als ideaal, maar ik moet ook echt wel een kleine 30 kilo aankomen. En het zijn er pas 2,5 dus ik heb nog even te gaan.
Gelukkig kan ik beter eten nu en eet ik ook alles (dus niet meer vegan zoals ik eigenlijk deed) en dat gaat best goed. Ik heb alleen geen geduld met mijzelf, wil gisteren al die kilo's erbij hebben en dat gaat natuurlijk niet.