Lovely83 [verwijderd] precies, eigenlijk wilde ik ook nog wel naar de kapper maar dat kan nog wel wachten ๐.
Toch6 Lovely83 pas als ze eruit valt ๐ Ik twijfelde bij de 4e ook weer, had toen vooral last van golvende pijn in mn rug
Cactusje Kinkhoest vaccinatie gehad, kan de baby vast antistoffen opbouwen en straks 1 prik minder na de geboorte.
Cactusje Rietjesbeker Ik had hem tijdje terug op de kalender gezet om te bestellen, toen kwam later het nieuws dat ie vlak daarna gratis beschikbaar zou zijn en heb daar op gewacht. Je kan het cb bellen om info en afspraak. Ik was nu de eerste die hem gratis kreeg hier. Sinds deze week is ie gratis.
Blue [verwijderd] ohh wat een mooi plaatje!! Je ziet haar heel mooi liggen. En gefeliciteerd met je meisje๐
[verwijderd] Blue Gaaf he. Schedeltje ziet er een beetje alien uit, maar verder vind ik het een erg mooi plaatje.
Cactusje [verwijderd] Dat vind ik de tofste echo's waarbij ze er een beetje monsterlijk uitzien๐ Lovely83 Spannend!
Lovely83 Gisteravond heeft het nog behoorlijk gerommeld, daarna weer rustig. Eind vd dag verloskundige, hoop dat ze wil kijken of ik al ontsluiting heb๐๐ป.
[verwijderd] Cactusje Dat vind ik de tofste echo's waarbij ze er een beetje monsterlijk uitzien๐ Echt waar?! Ik vind dat juist altijd een beetje eng! ๐ณ
Cactusje [verwijderd] Ja bij mijn jongste dochter heb ik er 1 van de schedel, dan zie je de gaten van de oogkassen e.d. Dat is 1 van mijn favoriete๐ .