Lovely83 we hebben een top 3 en wachten dan altijd tot de kleine er is.
Da's ook nog een idee! Zou bij ons misschien wel wat moeilijker zo'n omdat het altijd al lang duurt voor we ook maar 1 naam hebben die we beide leuk vinden.
Gister tijdens het avondeten tussen neus en lippen meegedeeld dat ik van plan ben om weer in het ziekenhuis te bevallen. Had het bij de vk ook al aangegeven dat ik het liefst naar het ziekenhuis ga. Bij de oudste moesten we met spoed naar het ziekenhuis omdat haar hartje dipte, de jongste door insuline spuiten. Man zei alleen dat het dan wel een paar uur kon duren voor hij dan uit zijn werk in het ziekenhuis kan zijn en dat ik dan zeker ook weer een nachtje zou moeten blijven. Bij de oudste vonden ze het te laat om ons nog naar huis te laten gaan en bij de jongste weer die insuline. Nou ja, dat zien we dan wel toch? Ik zei tegen hem dat ie dan maar zorgt dat ie niet zover van huis aan het werk is tegen die tijd en z'n moeder maar stand-by moet staan om met mij naar het ziekenhuis te gaan. Heeft ze iig een klein kansje om 1 van haar kleinkinderen geboren te zien worden. Ik had eigenlijk verwacht dat man over een thuisbevalling zou beginnen, dat wilde hij bij de jongste heel graag, maar gelukkig niet. Misschien dat hij er later nog over begint, maar ik hou me vast aan wat de vk zei, als ik in het ziekenhuis wil bevallen doen we dat, ik moet het doen dus ik kies. Misschien dat ie het deze keer wel prima vindt om naar het ziekenhuis te gaan omdat het bij de jongste heel anders ging omdat het van tevoren al vast stond dat ze in het ziekenhuis geboren zou worden en niet zoals bij de oudste op het laatste moment nog stressen om snel in het ziekenhuis te komen.