[verwijderd]
Het lijkt wel of een jongen en een meisje de gouden standaard is, als je ze niet allebei hebt, of er wat mis gegaan is ofzo. En dan zijn er ook nog mensen die geloven dat je na een jongen automatisch een meisje krijgt, ja ze bestaan echt ik heb er 1 in mijn directe omgeving die dacht dat dat zo werkte. Voor een ander is het toch nooit goed, als je wel een meisje zou krijgen was het vast geweest, nou een broertje had voor Robbie misschien wel leuker geweest.
Een oude vriendin van mij heeft 5 jongens, ze kan absoluut niet gelukkiger zijn met haar knullen. Ze is ook echt een jongensmoeder.
Zelf heb ik de opmerking gelukkig nog niet gekregen, dat een jongen nu ook wel leuk zou zijn. Ja de voorkeur is er als ik eerlijk moet zijn, maar weer een meid is ook leuk. Mijn oudste wil het liefst een broertje, zij vindt haar zusje irritant en denkt dat een jongen dat niet zal zijn. Mijn jongste wil graag een zusje, zij vindt jongens maar stom. Dat haar beste vriend haar grote neef is, en dus een jongen, maakt niet uit, jongens zijn stom! π