Cactusje is dat voor suiker ofzo? Klinkt niet prettig 😕
[verwijderd] ooooh toch een schrikkeljaar, dat zou net wat voor ons zijn als hij/zij dan 29-2 geboren zou worden...
Mooie foto trouwens! Ik zal ook eens gaan beginnen met buikfoto's, het begint al goed zichtbaar te worden 😊
Vandaag een extra controle afspraak gehad en, omdat het kon, ook nog maar meteen een echo 🥰
Wat lag hij/zij heerlijk te spartelen en bewegen, zelfs even het duimpje in het mondje gezien, zó schattig!
Gelukkig gaat het steeds beter met mij en heeft de baby nergens onder geleden, die doet het supergoed.
Ik mag nu ook weer gewoon elke 4 weken naar de VK, extra controles hoeven niet meer.
En ik word teruggebeld voor een pretecho (3D), dat lijkt me zo bijzonder om te zien. Nu kan ik alle dingen nog doen die ik eerder nooit heb gedaan, het is de laatste keer dat ik zwanger ben dus het voelt een beetje nu of nooit.
Binnenkort krijgt mijn man een liesbreuk-operatie en dan doen ze meteen een steralisatie, dus daarna zijn we écht klaar met kinderen krijgen; vier is een heel mooi aantal 😊