Rietjesbeker
Lijkt me een gek gevoel, maar wel begrijpelijk. Jullie zijn er vast vanuit gegaan dat deze ook wat langer op zich zou laten wachten, dan ben je daar op ingesteld, want de eerste ging immers ook niet zo snel. En dan ben je zo in één keer wel snel zwanger, daar had je niet op gerekend. Het geeft ook niks dat je je zo voelt, je kan er niks aan doen. Mijn schoonzusje was ook flink verbaasd dat ze van de 2e zo snel zwanger was, terwijl de 1e ook even op zich had laten wachten.
Hier was het andersom, bij de eerste was ik meteen zwanger. Toen we besloten voor een 2e te gaan was ik ook meteen zwanger maar dat ging helaas mis. Daarna heeft het 8 maanden geduurd voor ik weer zwanger was van de 2e. Voor een 3e kindje was ik na 7 maanden zwanger, dat ging helaas ook mis en daarna weer. Na bijna een jaar had ik eindelijk mijn eerste goeie echo van een 3e kindje. Er is gewoon weinig over te zeggen hoe snel het zal gaan. Ik denk dan wel eens aan die uitspraak in belegginsreclames, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. En dat werkt 2 kanten op.