Rietjesbeker wat fijn! Vind je het niet moeilijk om verder aan niemand te zeggen of het een jongen of meisje is? Ik zou in mijn enthousiasme mijn mond niet kunnen houden hoor ๐
Hier nog tien dagen tot de 20 weken echo, ik vind het zo spannend!
Ben deze zwangerschap banger dat er iets niet goed zou zitten dan bij de jongens, misschien omdat ik zieker ben geweest dan bij hen. Het is ook sowieso wel een wat andere zwangerschap dan bij hen, met andere kwaaltjes enzo.
Ik ben veel labieler lijkt wel, heb veel meer last van angsten en ben vreselijk moe en lusteloos.
Er zijn ook veel veranderingen tegelijk, zoals dat mijn man na 2,5 jaar thuis weer een baan heeft (voorlopig part time), onze jongste met een paar weken naar de kleuterklas gaat en de middelste nu in groep 3 zit en volledig in de sinterklaas-stress zit (met alle explosieve en agressieve buien van dien).
Het lijkt wel of het voor ons allemaal even teveel is, alsof we totaal niet meer flexibel zijn.
Mijn man en ik zijn daarbij ook druk aan het brainstormen over een nieuw bedrijf idee; we willen heel graag voor onszelf beginnen.
En ik groei ondertussen maar door, heb al best een flink buikje voor 18 weken.
Ik hou het allemaal even niet bij, maar dat komt wel goed.
Zo, genoeg geklaagd, nu weer aan het werk ๐