Meca Ysabella Oke dat is wel fijn om te weten. Ik moet het ook allemaal maar even over mij heen laten komen en zien waar het schip strand. Uiteindelijk moet ze geboren worden linksom of rechtsom.
Meca Vulpen lief dat je er naar vraagt. Het was gelukkig de eendags variant. Wel nog even last gehad van mijn maag maar die is vandaag eigenlijk wel weer normaal.
Meca Femkes Lovely83 Dank jullie wel, goed om te weten dat jullie dat beide nog mochten. Stelt mij al iets meer gerust. Ik ga het nu loslaten en maar zien. Zo wat als denken heeft helemaal geen zin 🤪
[verwijderd] Lovely83 Ik ook! Hier gaf strippen met 41+4 hèt zetje. De weeën kwamen direct heel hevig. Volgens mij is strippen vanaf week 40 effectief bewezen toch dus realistische kans dat ze nu ligt te puffen 😁
Meca Ja ze is er! Strippen heeft geholpen 💪 vannacht is Vesper geboren om 4.51. Ze is bijna 4kg 👀 en doet het super goed. Sterke meid van wat ik nu kan zien. En met die extra tijd in mijn buik mag dat ook wel 😂🙈 Wij genieten 🥰
[verwijderd] Meca eindelijk 😉 Van harte gefeliciteerd met je dochter, superleuke naam en wat een snoepje 😍