• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sweetl Ik laat het weten 😉
Op zich is het niet zo spannend hoor, ik denk dat het er in deze fase vooral gaat of het boek loopt, of er echt geen dingen meer zijn die niet kloppen (verhaallijn, enz) en of er nog een verloren typfout te vinden is.
Dank je wel!

Edit: Ik heb "schrijfstijl" uit het bovenste stuk verwijderd, dat klopte niet haha. Dank Sweetl dat je het even aankaartte!

Je boek klinkt al leuk. Ik hou van spannende boeken verslinden. Kost wel vaak wat slaap want lees mijn op mijn kindle voor het slapen gaan. Mocht je nog iemand nodig hebben om te lezen lijkt het mij erg leuk.

• [verwijderd]

Meca wat leuk! Ik pb je even!

Nou mocht je dan nog iemand zoeken, ik denk dat ik wel wil meelezen 👍

• [verwijderd]

Sweetl tof! Ik pb je morgen even

@Pietje1987 als jij nog wil laat t even weten, kan nog wel hoor!

Wat tof! Ik ben niet geschikt om proef te lezen maar ben wel heel erg benieuwd naar je boek.

• [verwijderd]

Sweetl Je hebt een pb!

Mijn spelling is echt om te janken, dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik wilde alleen even zeggen dat ik het ontzettend tof van je vind dat je gewoon een boek hebt geschreven en uit gaat geven! Jaloers makend.đŸ˜Ŧ😋

Als het boek online of in de winkel te koop is zou je dat dan even willen zeggen, want ik ben wel erg benieuwd!

• [verwijderd]

Ysabella Ah dank je wel! Ik zal het hier melden, maar eerst nog een uitgever vinden 😉

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Ok ik voeg je toe aan mijn lijstje en stuur je een pb! Dan is het voor nu even klaar 🙂
          @Vulpen (of een andere mod, ik weet even niet wie er nog meer zijn ivm de wisselingen van pas geleden) zou je deze een slotje kunnen geven?

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties!

Wat tof dat je al in dit stadium bent zonnetje! Heel veel succes met het verdere traject!

Vulpen heeft de discussie gesloten.