Ik weet niet wat te doen met mn sportschoolabo...
optie 1: vanaf 1 juli weer beginnen waarbij ze goed meekijken wat nog kan
-> valt voor mij af, dan zou ik 1 of 2 weken kunnen en dan is het zomervakantie dus aan boord en dan bevallen en herstellen
optie 2: abo nog 3 maanden pauzeren, dan zou ik 6 weken na de bevalling weer kunnen beginnen
-> ze hebben geen oppas dus waar laat ik baby dan? Àls uk beetje wil slapen zou ik eerste tijd nog kinderen naar school - voeden - baby in maxicosi en zo meenemen. Sportschool is klein en rustig dus kan baby bij de balie kunnen zetten en sporten. Maar dat is geen lange termijn optie
optie 3: helemaal stop zetten
-> maar ga ik dan nog wel bewegen? Die tijd komt de herfst er ook weer aan, in mn eentje wandelen is saai... Thuissporten geen discipline voor, nu verbeelde ik mij dat ze op mij stonden te wachten dus moest ik wel 🤪
Man zegt pauzeren maar weet ook niet wat ik moet doen met de baby. Hij merkte alleen wel dat het sporten mij goed deed, zowel lichamelijk als geestelijk.
Mijn moeder wil ik niet vragen om weer wekelijks te gaan oppassen. Ze heeft altijd aangegeven dat niet structureel te willen. Ze heeft het een tijd gedaan op J om te voorkomen dat ik echt een burn-out kreeg maar ik merkte dat ze het toch wel veel vond.
En dus weet ik nu niet wat ik moet antwoorden op de mail van de sportschool, behalve dat ik nu niet meer ga herstarten voor die max 2 weken