Ietjuh [verwijderd] ben ik nou de enige die zich afvraagt waar dit eiland is? đđ on topic: inderdaad strandspulletjes voor je zoon. Iets van een kinderhengel? Voor mezelf in ieder geval e-reader (powerbank op zonne-energie), iets creatiefs om te doen en spelletjes. O en altijd handig lucifers en/of aanstekers ivm vuurtje stoken, kaarsen etc.
[verwijderd] Het was voor mij echt een beetje een plot twist dat halverwege het lezen van dit topic bleek dat het niet om een hypothetische situatie gaat, bedoeld om mensen hun fantasie te prikkelen, maar om een daadwerkelijke aankomende vakantie! đŦ Toen ik nog uit ging van de hypothetische situatie was mijn eerste gedachte "een boot." Nu ik je situatie snap moet ik er nog even over denken. Ik ben nu trouwens zeer nieuwsgierig naar jouw vakantiebestemming!
Pietje1987 Misschien een soort survival achtig boek om dingen na te kunnen doen? Zoals een overnachtingsplek bouwen. Met daarbij natuurlijk een goed zakmes etc. Een paar leuke spellen? Mijn man zou zich overigens dagen vermaken met een visnetje đ
Ietjuh [verwijderd] het klinkt echt perfect in mijn oren đ Heel veel plezier en geniet ze! Voor een puber helaas niet echt tips verder qua spullen meenemen.
Honkeytonk [verwijderd] voor je zoon zou ik toch een survival boek en kit meenemen. En mes! Hout snijden , vuur maken, leren of planten enz. En verder wat te lezen, zonnebrand en spelletje, en verder niet teveel. Het klinkt echt heerlijk!! Ben jaloers đđ
fafa Klinkt als een eilandje in een zweeds fjord, waar veel zweden hun eigen basic vakantiehuisje hebben?
Pimpelmeesje Boeken Hangmat Heel veel lekkers Hondje Voldoende schone kleren Hangmat Rolstoel, iets om een tijdelijk pad te bouwen op het eiland, tillift, hooglaagbed, medicijnen.. đ¤ doe maar een grote koffer đ
[verwijderd] [verwijderd] Zoon heeft een gedrags leeftijd van 15-18 jaar Een zakmes, touw en een instructie van hoe je zelf een vlot kan maken? Zo'n bord/plank om aan de rand van het water te "surfen". Geen idee hoe dat heet. Edit: dat heet een bodyboard.
Cactusje Miek89 Suppen is op zo'n grote surfplank met een peddel. Een bodyboard gebruiken kinderen vaak om in de branding mee te spelen, dan springen ze met die plank tegen hun buik het water in.