Honkeytonk Ze is 5 hè, ik zou het wel een beetje apart vinden om dan onder haar naam een account te maken, maar weet niet hoe de algemene mening er over is
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje raar.. De meeste mensen die ik ken die tegen social media zijn zijn dit wegens privacy redenen, dan zou ik juist een kind van 5 eerder beschermen dan een eigen account. Ik kan jouw beweegredenen verkeerd inschatten hoor, maar ik zou dan eerder voor een nickname kiezen of een afkorting/verbastering van je eigen naam.
Persoonlijk vind ik die facebook-oproepen een beetje... apart 😶
Ik heb een kennis die haar kinderen aanmeld voor iedere scheet, en zie dat dus regelmatig voorbij komen in mijn timeline. Mailen zie ik juist weer minder, het is allemaal een 'plaats hier een foto van een meisje in kledingmaat 104' (bijvoorbeeld), met daaronder talloze reacties van moeders die hun eigen kind uiteraard het allermooiste vinden, ook als het een jongetje is in maat 164 'want je weet maar nooit'. Het ziet er in mijn ogen allemaal nogal onprofessioneel uit. Wellicht verschilt dat per merk, maar persoonlijk zou ik eerder zoeken naar een goed modellenbureau en daarin duidelijke afspraken maken (die zullen ook rekening houden met het aantal uur dat een kind mag werken en betere begeleiding hebben) dan die ene boom in het facebookbos zien te vinden tussen alle bevooroordeelde moeders.
Maar goed, dat is mijn mening als buitenstaander hoor, ik heb er zelf geen ervaring mee.