Dochter is nu 5,5 jaar oud. Als sinds ze klein is worden wij aangesproken dat ze echt een leuk gezichtje heeft om op foto’s te staan. Onze oudste ook, maar de jongste heeft iets meer sparkle ofzo. Ik weet niet goed hoe dit te benoemen.
Ze heeft 1 keer een fotoshoot gehad vorige zomervakantie en dit was echt prachtig. Wat een foto’s kwamen daaruit.
Ze vond die fotoshoot super leuk en wil dit eigenlijk vaker doen. Wij zijn hier eigenlijk helemaal niet zo van. Ook niet van de modellenbureaus enzo. Ik heb geen facebook, dus ik zet haar daar ook niet op.
Op dit forum in het topic over haren vlechten werd nogmaals gezegd dat mn dochter er super leuk uitzag. Dus nu ben ik met haar t gesprek aangegaan. Ze wil het heel graag... oke, ze is 5... ik weet het, maar goed, de oudste heeft ook zo haar dingen. Maar dan met voetbal.
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een modellenbureau... waarom? Ik vind de eisen die ze stellen best hoog. En ik werk ook gewoon, is het te combineren?
Ik ben nu op zoek naar ‘losse’ opdrachten. Ik ben bij de plaatselijke kledingwinkel geweest, daar staat ze op de lijst. Maar of dat wat wordt weet je natuurlijk niet. Ook voor de turnvereniging is ze bezig.
Heeft iemand vab jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie mij vertellen hoe t eraan toegaat bij een modellenbureau? En enige ervaring met ‘losse’ opdrachten?
Jullie lezen het, ik weet er echt niks vanaf...