Ysabella [verwijderd] Haha ik kan mij heel goed voorstellen dat je misselijk bent geworden. Ik kreeg echt een soort van error toen ik al die verschillende smaken zag, dus toen heb ik maar gewoon een x aantal smaken gepakt. đ De kaneel smaak is inderdaad erg lekker!
[verwijderd] Ysabella ik hoop ook echt dat hij dit jaar weer in de stad opent hoor, er is nog zo veel wat ik wil proberen! đ
Luca75 https://www.margriet.nl/actueel/kruidnoten-winkels-juli-augustus/ O o die nieuwe smaken van Bolletje lijken me ook lekker. Ben gek op kokos...
Robije Luca75 oh nee die nieuwe smaken lijken mij niks. Wil gewoon de normale kruidnoten of die met witte chocola
[verwijderd] Semmy1888 Gevuld speculaas haal ik altijd bij de Lidl. Die is het lekkerst. De vulling bestaat ook volledig uit amandelspijs. Er zitten helemaal geen peulvruchten in.
sjorsje Vanochtend bij de Jumbo heb ik ze gezien, maar net bij de AH niet. Of het stond verdekt opgesteld.
[verwijderd] Robije [verwijderd] de wattes? Nooit van gehoord đ Ik ga straks als de kinderen bij karate zijn wel eens op jacht. 3 supermarkten, een Kruidvat, hema en action, moet lukken toch?
[verwijderd] Bij de Action zag ik gisteren ook al sinterklaas spul liggen. Niet op gelet of er kruidnoten bij zaten maar wie weet đ
[verwijderd] [verwijderd] Komt voornamelijk in Noord-Holland voor. đ Is wel echt een fijne winkel, in de zin dat ze behoorlijk goedkoop zijn en toch een heel uitgebreid assortiment hebben. En hij zit naast de school van mijn dochter, dat helpt ook!