Luca75 Oooohhh vrij laat ontdekte ik vorig jaar de bolletje truffel kruidnoten. Daarna nergens meer te vinden. Loop er al vanaf december mee in mijn hoofd... Iemand ze al ergens gespot??
[verwijderd] Luca75 O, die zijn inderdaad zooooo lekker! En die van Bolletje zijn inderdaad de lekkerste. Laat je niet verleiden tot het proberen van truffel kruidnoten van allerlei huismerken, zoals AH en Lidl, want die halen het echt niet bij die van Bolletje!
[verwijderd] Lumihiutale hier nog niet đ Bij de Kruidvat ook nog niks gezien, die zijn volgens mij altijd (een van) de eerste..
Puzzelstukje Stond een stuk in de krant dat Bolletje al druk bezig is in de fabrieken want volgende maand liggen ze in de schappen...
smax Ik ben de eerste week van september jarig en vorig jaar met mijn verjaardag lagen ze al in de winkels.
Elena22 Born2bme Klopt maar de eerste week van augustus is pas net om. Meestal half augustus, max derde week. Heb jarenlang in een chocoladewinkel gewerkt, weet helaas precies wanneer wat in de winkels komt đ
[verwijderd] [verwijderd] dan zou dat pas 7 september zijn.. Vind ik wel laat, zo lang kan ik niet wachten hoor!
Luca75 Neee niet nog bijna een maand wachten! Bedankt voor de tip Janna. Ik zal het bij Bolletje houden :-)
[verwijderd] Volgens deze site week 36 https://www.businessinsider.nl/pepernoten-supermarkt-winkel-schappen-week-36-van-delft-oscar-de-lange/ Maar er zijn al vestigingen die al pepernoten hebben liggen leert Google. Week 36 is de week van 2 september.
Puzzelstukje [verwijderd] ja de winkels die ze hebben liggen hebben de oude zakken die ze van vorig jaar over hadden in de schappen gelegd đ¤Ŗ
Ysabella Je hebt ook pepernoten winkels met allerlei smaken, toen heb ik echt van alles gekocht van stroopwafel, tot appeltaart ik had het allemaal in huis. En lekker. đąđ
[verwijderd] Ysabellaja heerlijk! ik ben echt ziek geworden van die tompouce toen đą superlekker, maar mezelf misselijk aan gegeten. Kaneel is mijn favoriet.
Ysabella [verwijderd] Haha ik kan mij heel goed voorstellen dat je misselijk bent geworden. Ik kreeg echt een soort van error toen ik al die verschillende smaken zag, dus toen heb ik maar gewoon een x aantal smaken gepakt. đ De kaneel smaak is inderdaad erg lekker!