Huggybird Nescio misschien is het leuk om de informatie in een mindmap te verwerken. Je werkt dan met kleurtjes, woorden of een korte zin en tekeningetjes. Het is in ieder geval leuk om te maken en door te kleuren, schrijven en tekenen onthoud je de dingen makkelijker. Je hersenhelften werken dan samen. https://m.youtube.com/watch?v=-cJhrTWC94U
Nescio Louelle81 June herkenbaarheid is fijn. Ze is wel gevoelig voor consequenties maar blokkeert dan nog meer. Vandaar dat ik er zo omzichtig mee omga, ik wil ook haar faalangst niet aanwakkeren. Jessie80 Huggybird bedankt voor de tips. Ik heb gisteren spelenderwijs dingen gevraagd tijdens het overgooien met een bal, en toen bleek dat ze alles wel wist. Dus ze pikt wel veel op en ik denk dat ze op school inderdaad er ook veel aandacht aan besteden.
Louelle81 Nou, Net gesprek gehad met IB'er. We gaan het anders doen. L. gaat versnellen naar groep 6 en wilt hij even 'ontspannen' dan mag hij een paar uur naar groep 5. Ik denk dat ik vanmiddag een heel ander kind weer heb, een heel gelukkig kind❤
Louelle81 Nescio Ik denk echt dat het een opsteker is en zijn motivatie naar boven schiet! En veeeeel beter in zn vel gaat zitten.
Manque Louelle81 Ik zie 12 berichten van je, die weer verwijderd zijn. Ik krijg in dit topic echter wel de gevreesde foutmelding. Zullen we eens kijken of het helpt als we deze sluiten en een nieuwe openen?
June [onbekend] Ik zie je test. Wat wil je schrijven? Ik heb zo'n foutmelding ook gehad. Iets met je gaat te snel oid. Dan staat je bericht er wel, maar het topic schiet niet omhoog. Een bug lijkt me?