Toch6 Ik dacht dat dat elke 5 jaar was? Maar ik krijg volgend jaar oas de eerste oproep, heb me er verder niet in verdiept
Pimpelmeesje Op de brief stond wel elke 5 jaar, lekker verwarrend als ze dan erna inees toch 10 jaar doen
Luca75 https://www.rivm.nl/bevolkingsonderzoek-baarmoederhalskanker/uitslag-bevolkingsonderzoek/uitslagen-uitstrijkje#1 Heb het even nagezocht. Afhankelijk van je leeftijd op het moment van het maken van het uitstrijkje of de zelfafnametest krijg je 5 of 10 jaar later weer een uitnodiging.
[verwijderd] Als je 40 wordt krijg je ook weer een uitstrijkje toch? Hoe lang vóór je verjaardag krijg je de uitnodiging?
Puzzelstukje Ik heb vandaag de brief binnen... ben zaterdag 35 geworden... ik wilde een topic openen over de thuistest... dus heb deze nu doorgelezen. Is die test goed af te nemen? Ben altijd bang dat ik het verkeerd doe ofzo?
Puzzelstukje Owl dan denk ik dat ik die ook aan ga vragen. Ik zag al een half jaar op tegen deze brief, bah. Maar wel belangrijk om te doen.
Luca75 Als ik het kan, kun jij het ook. Kan niet mis gaan. Je moet alleen het staafje met het borsteltje niet op de grond laten vallen.
Luca75 Puzzelstukje Gelukkig niet haha. Maar het staat in de beschrijving. Gewoon aanvragen, is super handig