Honkeytonk Een beetje aan de late kant, maar iemand nog tips voor leuke sites? (Buiten de standaard sites op google?) Ik zoek vrolijk kaartje met voertuigen of dieren (denk ik đ)
Suzy85 Liefleukeneigen.nl hebben wij de vorige keer op besteld en gaan we dit keer weer doen. Ze hebben een hele hoop kaartjes staan en die kan je helemaal naar wens aanpassen. Proefkaartje bestellen is mogelijk. En de levering na de geboorte was super.
Nimue Toen proefkaartjes besteld van Lovz en hipdesign. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor letterpress gaan.
Cactusje Wij zijn heel ouderwets bij de drukker geweest en dat uit de boeken een kaartje uitgezocht. Dat gaan we straks ook weer doen.
Honkeytonk We twijfelen nog tussen 2! Uiteindelijk toch van een grotere site (tadaaz). Had totaal wel 15 proefdrukken overal besteld haha
Meca Honkeytonk Wauw 15 proefdrukken! Ik mag dat van mijzelf niet want dan kan ik inderdaad geen keuze maken. Mijn man is namelijk van kies jij maar ik vind alles leuk. Succes met kiezen!
Honkeytonk Meca oh dat is lastig, mijn man heeft ook wel.een sterke.voorkeur! Maar we hebben gisteren gekozen. Toch wel een gerust gevoel haha.
Meca Honkeytonk Ja misschien gaat het deze keer beter ben benieuwd. En anders vraag ik hulp aan de kinderen đ Fijn dat jullie samen een keuze hebben gemaakt, dat zal zeker opluchting geven. Kan het bevallen bijna beginnen đđģ