Koekie83 Hey! Die van ons wordt volgende week 2 en heb wel een lijstje gemaakt voor familieleden die vragen naar cadeautips. Je mag βm wel zien, maar liever in pb want haar volledige naam staat er boven π Dus pb maar als je interesse hebt ππ»
[verwijderd] Koekie83 oe, zou ik ook een pb mogen? Ook al is het nog 3 maanden, ik zou het nu al niet weten. We wilden een ikea-keukentje of loopfietsjes, maar heb beide al gekocht π. We gaan wel duplo vragen, hij vindt namelijk leuk om te bouwen.
Koekie83 [verwijderd] je hebt een pb. Houten treinset is hier trouwens ook een succes, bedacht ik net.
Honkeytonk magneet speelgoed? (magformers, maar je hebt ook nog een andere, weet alleen niet hoe die heet). boekjes? puzzels? smartgames voor kleintjes? Step? auto's? fluit? (saxoflute is hier een groot succes)
Dahlia Honkeytonk saxoflute staat op t lijstje π Hij zingt ook heel graag, is daar iets voor met 2 jaar? Weet iemand dat?
Honkeytonk Dahlia Misschien een cursus muziek op schoot? (evt als gezamelijk kado?) mocht dat bij jou in de buurt zijn en iemand tijd hebben om met hem te gaan? Mijn zoontje vond dat echt ontzettend geweldig.
Toch6 Dahlia hier ook π€ͺ maar de auto's buiten sneuvelen ook regelmatig π en duplo verdeel ik over thuis en boord
Honkeytonk Dahlia oh er is ook een film van juf roos in de bioscoop! Ik ben van het weekend geweest met mijn net 2 jarige, misschien kaartjes daarvoor? (Bij ons hebben ze ook peuterochtenden)
Esklessebes Playmobil 123 Kinder paraplu Regenlaarsjes Kijk boek ze hebben een leuke bij prenatal met bouwdingen Toilettasje met borstel kam tandenborstel baddouchegel shampoo tandpasta en gel Kleding/schoenen bon Zo een nachtlampje met een knopje die 20min blijft branden Dekbedovertrek voor een groot bed Dagje dierentuin, zwembad, indoorspeeltuin.
Schuurpapier Hier is deze gereedschapskist een dikke hit! Van Little Dutch. Ze krijgen binnenkort ook een werkbank in hun assortiment.