Mijn man had gisteren dus voetbalvergadering. Maar blijkt dat ze dus alleen eerste en tweede team hebben gekeken naar wat kinderen zijn die er boven uitsteken. Daarna van 3 t/m 9 is gewoon alles verdeeld. In principe wel met vriendje maar dat was bij M mis gegaan. In het najaar gaan ze kijken naar hoe de kinderen spelen en worden de teams mogelijk gehusseld en anders sowieso einde jaar. Mijn man wordt nu leider dus ook leidersapp en wordt dus innercircle😜
Maar goed. Wij vanochtend M vertellen dat hij naar de 8-7 gaat. Zonder zijn vriendjes en die allemaal op andere plekken boven hem. Hij boos. Wij uitleggen dat het niet uitmaakt, dat alles van 3/9 gelijk is, dat ze het nog niet kunnen beoordelen. Dat hij wel nieuwe vriendjes maakt. Dat G coach wordt. En hij zei zelf: Ja maar ik kan ook beter leren van niet mijn vriendjes. En
X en x uit mijn team zijn heel goed. etc. Dus ging wel goed uiteindelijk.
Komt hij op school zegt hij tegen een vriendje dat hij naar de 8-7 gaat. Vriendje: oh wat slecht. M: ja maar 3/9 is wel gelijk en dat is niet erg, gaat om het plezier, en ik zit niet bij vrienden maar ik maak wel nieuwe en ik kan van nieuwe kindjes veel leren, en mijn vader is coach etc.
Echt zo knap dat hij daar zo stond dat te vertellen want je zag aan zijn hoofd dat hij het er wel nog moeilijk mee had.