Ik ben trots op T! 😊 T is gisteren met twee vriendinnen naar de bioscoop geweest, de ouders van een van de meiden had de kaartjes geregeld en betaald. Ze zouden met z’n vieren gaan maar R. T’s beste vriendin is ziek dus kon niet mee. De meiden hebben de bioscoop gebeld om te vragen of ze konden annuleren en het geld terug konden krijgen zodat ze als R weer beter is alsnog samen konden gaan. De boodschap was ‘Nee, dat kan niet, ze konden wel een tegoedbon voor dat ene kaartje krijgen. Dan moesten ze dat bij het scannen aangeven. Ze kwamen bij de dame die ging scannen en het meisje waarvan haar ouders die hadden betaald had de geprinte kaartjes nog gewoon in haar hand en wilde gaan uitleggen dat er een niet mee kon enz. Maar voor ze kon gaan praten scande die vrouw de code al. 😳 dat ging veel te snel! Toen gingen ze het verhaal uitleggen en het antwoord van die vrouw was ‘ja, jammer… ik heb ze nu al gescand dus nu kan ik die ene er niet meer af halen…’
(Staan daar 3 13 jarige meisje die voor de tweede keer in hun leven alleen naar de bioscoop zijn)
Het meisje met de kaartjes wist niet meer wat ze moest zeggen van schrik…..
Toen is T naar voren gestapt en die heeft gezegd ‘ nou mevrouw, dit is niet eerlijk! we hebben hier vanmorgen over gebeld, en ze hebben gezegd dat we dat ene kaartje terug krijgen! Dus…. Hoe gaan we dit oplossen?!?!?!
En toen hebben ze een tegoedbon gekregen 😃 ik ben zo trots dat mijn rustige stille meisje dan naar voren durft te stappen en voor hun op durft te komen 😊 ik zei haar dat ze dat echt heel goed en netjes heeft gedaan. Toen zei ze ‘ja mam, het ging wel om €10 hé!!!!!’ 😂 en het was niet eens háár €10