[verwijderd] Gister hoorde ik uit de kamer naast me, waar mijn moeder en dochter zaten: M: een D: tee M: drie D: fie M: vijf D: zes M: zeven D: acht M: negen D: tie!!! Zo trots π Ps: ze wordt eind februari 2
Hopsatee Wat een knapperd zeg! Onze oudste van 4 wil heel graag klokkijken en hij kan gewoon al hele en halve uren! Onze jongste is bijna 1,5 en zegt ineens heel veel woordjes het verbaasd me echt hoe snel hij gaat!
[verwijderd] Hopsatee wauw wat goed!!! Ik vind al die nieuwe dingen zoooo schattig. (Nee, had ze best later mogen leren π .)
JaGeThGeEd zoon was net blijkbaar erg moe. hij ging bij de kamerdeur zitten huilen dus ik doe die open klimt hij de trap op en kruipt naar zijn kamer om vervolgens op bed te gaan liggen. hij is 16 maanden π
[verwijderd] JaGeThGeEd wauw!!! Dat doet ze bij mij nog niet eens zelf. (Lastig klimmen ook met een ledikantje haha)
JaGeThGeEd [verwijderd] sinds 2 weken ligt hij in een peuterbed, daar ik hem nauwelijks kan tillen. (rugklachten en carpaaltunnelsyndroom)
JaGeThGeEd [verwijderd] ah de therapie helpt aardig. en zoals ik vaak genoeg gehoord heb van artsen kan ik er mee leren leven. positief blijven is het beste wat je kan doen. hoe moeilijk dat ook is zeker (na) een ppd/overspannen zijn. wel heel lief van je.
[verwijderd] JaGeThGeEd Ja artsen kunnen daar zo mooi over praten altijd. Zo lang zij niet degene zijn met de pijn. Hoop voor je dat ze gelijk hebben en een positieve instelling zal altijd helpen, maar soms zijn vervelende dingen gewoon vervelend. Heel fijn wel dat de therapie helpt!
JaGeThGeEd [verwijderd] alles moet gewoon een plekje krijgen. en de ene dag heb ik er berusting in en de andere dag ben ik mega opstandig en denk waarom ik? ieder krijgt wat hij/zij aankan krijg je dan vaak te horen. gooi er maar op dan ik kan het wel aan. π
Siepie Laatst zaten we in de auto horen we haar ineens uit zichzelf tot 20 tellen. We keken elkaar echt zo aan van horen we dat nou goed. Ik wist niet eens dat ze dat kon. Ze is nog net geen 2,5 dus stiekem heel trotsπ.
[verwijderd] Onze zoon is nu langzaam aan het leren te lopen. We houden m met 1 hand vast en soms wurmt hij zijn handje los en loopt hij zelf een paar stapjes los. Lachen dat hij dan doet! En mama loopt trots achter hem aan π
[verwijderd] Dat mijn zoon laatst een knuffel en kus gaf aan het kindje waar hij normaal mee in de clinch ligt. Dat kind heeft ernstige gedragsproblemen en mijn zoon en hij botsen heel erg (zelfde leeftijd en interesses). Ze hadden die dag wel fijn samen gespeeld, dus bij weggaan van het KDV deed hij dat. Dat andere jongetje snapte er niets van.
Ffion Mijn 8-jarige verstandelijk beperkte dochter heeft pas een woord gelezen -> soep. Echt knap! Nu elke keer als we een blik soep hebben wil ze βsoepβ lezen π. En mijn zoon mag eindelijk afzwemmen volgende week vrijdag.
Born2bme In de auto kindercd aan en mn dochter kan al zoveel liedjes (voor een deel) meezingen. En dat koppie er dan bij! Smelt ik echt!