Huggybird Ik ben trots op mijn dochter omdat ze voor de tweede keer een kies heeft laten trekken (voor haar beugel) zonder een krimp te geven. Ook deze ging er niet gemakkelijk uit en er is zelfs een stukje wortel in haar kaak blijven zitten😱 maar ze gaf geen kik! 💪 daarnaast ben ik ook best trots op mezelf want ondanks dat ik het liefste zelf met haar mee was gegaan, heb ik mijn man laten gaan omdat ik niet thuis kan werken, hij wel en hij kon daarom bij haar blijven na de tandarts. vond het best moeilijk om los te laten, terwijl ik met mijn verstand heel goed weet dat hij dit net zo goed kan als ik....
Hopsatee Dubbel trots: jongste weer eerste keer peuterzwemmen. Zonder bandjes ringen oprapen, door hoepels heen, het water inspringen, zelf met een plankje trappelen. Zo knap! en de oudste had zijn eerste voetbal training. Zo lief en knap!!
Koekie83 Hopsatee Wat stoer van je jongste zeg! Leuk! En die kleine kindjes op voetbal ziet er ook altijd zo lief uit.
Koekie83 Zoontje (17 maanden) is voor t eerst in zn leven zonder fles de nacht doorgekomen! (was wel om half zes wakker, maar goed, je kan niet alles hebben...)
Hopsatee Koekie83 Ja super lief! En de oudste (zondag 6 geworden) is echt nog zo’n krielkipje van 1.14 maar dan wel van de kluit af rennen vrij gaan staan en een doelpunt maken. Zo knap!
Nescio We mogen nu het schoolplein niet meer op en staan dus aan de poort te wachten. Elke keer als ik de oudste zie aankomen maakt mijn hart een sprongetje. Wat is ze opeens groot geworden en ze ziet er zo wijs uit opeens 😍 Bij de middelste en de jongste heb ik dit uiteraard ook maar de oudste is plots echt gegroeid.
[verwijderd] Kreeg een appje van de karateleraar dat M's voorwaartse trap zo goed is dat ze hem mocht demonstreren tijdens de les.
1986Lynn Wij hielpen vandaag op een speeldag voor jongeren met een beperking, onze jongens kwamen ook nog even langs en zo leuk om te zien hoe ze dan met elkaar omgaan, vooral de oudste kan dan al zo goed afstemmen en vol enthousiasme met een stel pubers meedoen met buskruit verstoppertje.
[verwijderd] De juf van de psz vertelde me vanmorgen dat zoon zo gegroeid is met praten. Hij kletst ook daar de oren van ieders hoofd, is een gezellige spil in de groep, zoekt andere kindjes op en heeft het overduidelijk naar zijn zin. Daar ben ik trots op. Ons ventje ❤️
Vulpen Oudste heeft zonder morren alles gelopen in de Efteling. Toen ik al die kinderen van haar leeftijd (of ouder...) in buggy's en karretjes zag besefte ik dat dat best bijzonder is.
Vulpen Vulpen Ik las gisteren in mijn verslag over haar eerste keer Efteling toen ze anderhalf is dat ze toen ook al bijna alles zelf had gelopen, tot we haar op een gegeven moment in de wagen hebben gezet (tegen haar zin) 🤣 Dat kind houdt gewoon van lopen.
Marshmallow Mijn meisje zei net: naar papa's huis, T. ophalen. Vind het zo knap dat ze gewoon al weet dat er een papa's huis en mama's huis is ❤️
Koekie83 M. (precies 1,5) heeft voor t eerst in z’n leven de hele nacht doorgeslapen, zonder een kik te geven! 19:00 uur slapen, 06:00 uur wakker. 🥳
Huggybird Ik ben vandaag weer begonnen met start to run bij de hardloop vereniging. Ik heb daar tot een jaar geleden hard gelopen maar door wat lichamelijke klachten gestopt. Nu weer langzaam opbouwen💪
Koekie83 N. (net 3) heeft voor het eerst haar eigen naam geschreven 🥰 (klein beetje hulp met de h, verder helemaal zelf!)
Koekie83 [verwijderd] ja vind zo grappig hoe dat dan opeens uit het niets lijkt te komen. Wist wel dat ze een paar letters wist te schrijven, maar had dit nooit geoefend met haar ofzo. Super trots!
[verwijderd] Koekie83 ja gek is dat! Ik had ook geen idee! Het stond opeens op de muur 😆 Wel fout geschreven met één B 🧐