Mijn jongste van bijna 5 durft te "zwemmen"!
Hij durft te drijven en bewegen met armen en benen
Hij is panisch bang om te "verdrinkelen" en te "verzuipelen" dus dit is een heeele grote stap!
Mijn jongste van bijna 5 durft te "zwemmen"!
Hij durft te drijven en bewegen met armen en benen
Hij is panisch bang om te "verdrinkelen" en te "verzuipelen" dus dit is een heeele grote stap!
Trots op L. Ik kan goed ziek zijn als zij er is Ze wordt volgende 11 maar draait gewoon het huishouden door
Oke, niet alles gebeurd qua poetsen (als ik het zou zeggen zou ze dat ook doen) maar wel de dingen als de was, vaatwasser, koken. En ze zorgt voor C, zorgt zelfs dat ze op wc/potje komt.
En net heeft ze zelfs ondergoed en sokken van man uitgezocht
Mijn kleine huisvrouwtje
Ik ben zo trots op T!! We zijn naar het klimbos geweest. Ze heeft behoorlijke hoogtevrees maar toch drie routes gedaan. Eerst de blauwe tot 7 meter hoogte, daarna de bruine tokkelroute tot 10 meter hoogte en als laatste de rode tot 12 meter hoogte.
Bij de laatste had ze wel wat pittige momenten maar verdikkie ze heeft het wel gedaan!!! Echt zo stoer!!
En dat na amper 15 lessen. Te bedenken dat ze drie maanden geleden nog geen druppel water op haar gezicht kon verdragen zonder blinde paniek . Dit had ik echt niet verwacht.
Koekie83 fijn zeg!!
Toch6 En wat is dan de gedachte daarachter? Lijkt me zo'n vreselijk gedoe hè, al die natte zooi die je dan krijgt
Oudste is sinds januari bezig en gaat ook goed vooruit Ze durft nu gewoon met haar hoofd in het water en zelf het water in te springen en mag nu ook met maar één bandje om haar arm zwemmen, ben heel trots. Maar met kleren aan zwemmen nog geen ervaring dus.
Vulpen als.je in het water valt , val je meestal niet met je meest comfortabele kleding in het water. Is om te ervaren hoe dat voelt, wat je dan moet doen en hoe je jezelf red.
Hier beginnen ze er al met les 8 mee. En dan moeten ze elke week starten in kleding en na 20 min ofzo kan het uit en gaan ze verder in zwemkleding.
Vulpen Het gaat er volgens mij om dat ze voelen hoe het is om met natte kleren te zwemmen. Die worden zwaar en rekken niet mee. Ik denk dat dat is om na te bootsen wat er gebeurd als je gewoon in het dagelijkse leven te water raakt. Daarom mogen het ook geen surfschoenen of waterschoenen zijn. Gewone schoenen zijn veel zwaarder.
Hier is ook met knoop de eis omdat ze niet allemaal van die dunne flodder broeken willen.
Hopsatee er zijn ook zwembaden waar ze in korte broek af mogen zwemmen, verschilt echt per zwembad.
Noordeling hier is a korte broek, korte mouwen, schoenen (waterschoenen mogen)
B lange broek, lange mouwen, schoenen
C = b + jas