[verwijderd] Liekje81 Deze hebben wij in een ander motiefje. Heb jij de touwtjes door de gaatjes gekregen? Ik snap er geen snars van..
Liekje81 [verwijderd] Uhm ja hoor. Alleen heb ik m laatst even opgevouwen neer gelegd en krijg ik de paaltjes niet meer helemaal wijd, haha. Dus weer even opnieuw doen. Ik heb m al een hele tijd, dus geen idee meer hoe ik dat gedaan heb.
Ietjuh Onze dochter heeft deze voor haar tweede verjaardag gehad van Little Dutch van haar tantes. De slinger enzo hoort er ook bij. (Plaatje heb ik overigens even van Internet geplukt. Kon m zo snel niet tussen mn fotoβs vinden)
[verwijderd] Liekje81 Dan moet ik toch nog eens proberen. Hier lijken de gaatjes Veel te hoog te zitten in de stokken. Als ze de touwtjes daar doorheen doet, wordt het een heel spit en smal tentje en kan ik het doek niet mooi 'op spanning' zetten. We proberen het nog eens π
Dahlia Haha zoon wordt donderdag 2 en krijgt ook een tipi tent π welke weet ik niet want tante heeft m gekocht en houdt t een verassing. Voor mij ook spannend dus π±
Liekje81 [verwijderd] Ja, dat niet op.spanning is dus hier nu het probleem, haha. Oooo, ben echt bang dat ik het niet meer voor elkaar krijg. πWat stom ook dat ik de gebruiksaanwijzing weg heb gedaan, haha.
Liekje81 [verwijderd] Succes, haha! Ik heb even gegoogled (of hoe schrijf je dat?) en er zijn ook youtubefilmpjes van., Miss is dat wat.