Louelle81 In plaats van medicatie. Ik ben bang dat ik er toe aan moet. Ik ben vooral opzoek naar een leeg hoofd, liefst met 0,0 gedachten. Yoga en dat soort dingen lukken mij niet op het moment. Wie heeft een tip!!!
[verwijderd] Louelle81 heb je jezelf medisch laten checken? Vooral even de schildklierwaarden. Dat stomme ding kan een ongelooflijke hoop stress en onrust in het hoofd en het lijf teweegbrengen als hij niet goed werkt. Verder geen tips. De schildkliermedicatie maakte mij in no time weer helemaal zen...
[verwijderd] Een satisyer 🤣 Zonder gekheid, @Tantetil plaatste deze link vorige week, en die oefeningen zijn echt fijn! https://ggzdrenthe.nl/ontspanningsoefeningen Voor tussendoor gebruik ik de vgz mindfulness app. En verder merk ik dat kleuren heel prettig kan werken!
Louelle81 [verwijderd] 😂😂😂nou wie weet! Toch maar aanschaffen dan! Ga eens kijken naar die oefeningen. Maar heb je daar de hele dag baat bij?
[verwijderd] Louelle81 wisselt een beetje, is afhankelijk van hoe druk de dag is natuurlijk. Maar ik had gisterenavond zo'n oefening gedaan voordat ik ging slapen en voel me vandaag echt minder gespannen dan gemiddeld.
Louelle81 [verwijderd] Ik moet altijd voor mn ijzer en laatst hebben ze mn schildklier ook meegenomen. Die was goed tsh van 1. nog wat geloof ik. Schildklierziektes zitten wel in de familie.
Vulpen Louelle81 Ja dat is ook! En het was wel zo dat ik doordeweeks de ritmes oefende (in mijn hoofd), was fijn om daarmee bezig te zijn ipv met andere dingen.