Ik zit hier serieus echt om te huilen. Zo'n onnadenkende doos neemt gewoon nog een kind, terwijl ze er al twee heeft waar ze momenteel niet eens voor kan zorgen. Ik heb niet de indruk dat ze haar psychische problemen al helemaal te boven is, maar àls dat zo is, ga dan eerst eens investeren in weer moeder kunnen zijn voor de kinderen die je al hebt rondlopen! Maar nee, we hebben gewoon onbeschermde seks en als er dan een "ongelukje" uit komt, gaan we vervolgens op een roze of blauwe wolk zitten omdat babies zo leuk zijn. Terwijl je psychisch totaal niet gezond bent en helemaal niet in staat bent om voor een kind te zorgen. En daar zit ik dan aan de andere kant: na jarenlang vechten tegen depressie, suïcidaliteit en mijn persoonlijkheidsstoornis komt er hier geen kindje meer, puur omdat we met de impact van een zwangerschap, hormonen en een baby geen terugval willen uitlokken. Omdat we het feit dat ik nu stabiel ben graag zo willen houden. Omdat we het voor ons kind en onszelf niet verantwoord vinden om dat risico te nemen. Terwijl we heel graag meer kinderen hadden gehad, ik al die tijd zelf voor mijn dochter heb kunnen zorgen en daarin ook echt een goede moeder voor haar was en ik nog altijd voel dat ik in mijn hart ruimte heb om meer kinderen liefde te geven. De titel zegt dat Barbie haar fans geruststelt, maar ik ben helemáál niet gerustgesteld. Blijkbaar ben ik geen fan.