@[verwijderd] (en anderen ๐) nu we het toch over bruiloften hebben: ik heb over een maand ook een bruiloft. Nu ben ik al wat moeilijk met jurkjes en panty's (dat laatste heb ik niet eens...๐ฌ) en dan is het ook nog eens herfst! Wat trek ik aan?
Ik heb begin deze zomer zwarte sandalen gekocht met een middelhoge hak. Ze zitten heel lekker en omdat ik anders nooit hakken draag, wil ik dit paar graag aan naar de bruiloft. Maar wat nu?
Een panty erin? Dat is lelijk met open schoenen. Blote benen? Lijkt me ook zo koud. Zat te denken aan van die soort lage kousen/gekleurde sokken, lekker fashionable. Maar ben bang dat ik daar mee echt niet aan kan komen.
Daarnaast ben ik klein, met een echt peer figuur, flinke billen. Ik draag het liefst jurkjes die van boven strak zitten tot de taille en dan vrij uitvallen. Qua stof vind ik satijn en dat gladde glimmende echt heel vreselijk.
Daarnaast heb ik rood haar, dus meestal draag ik blauw/olijfgroen/oker/bordeaux kleuren.
Ik ben zelf heel slecht in online shoppen, krijg het nooit voor elkaar om iets leuks te vinden.
Maar de huidige mode vind ik best heel leuk, dus shoot! Kom maar op met leuke ideeรซn ๐