Nescio Blue wat een leuke broek! Ik denk dat de blouse er prima bij kan hoor. Ik vind de combi met geprint shirt en blazer ook leuk!
Nescio Ik kan weer eens niet kiezen.. welke van bovenstaande broek/blazeroutfits vinden jullie het leukst? Ik heb ook andere kleuren overhemden voor eronder. Of juist de ene blazer met een andere broek? π
Deliana 4 vind ik het leukste! 2 vind ik echt niks... saai en degelijk ofzo π€·ββοΈ Misschien met een blauwe skinny en pumps wel weer leuk. Misschien heb je hier nog iets aan... https://styleconsulting.nl/blog/complementaire-kleuren-gebruiken-in-je-kleding/ (googlen op kleurenwiel kleding) Zo kan je makkelijk bepalen welke tinten met elkaar kunnen worden gecombineerd en welke beter niet.
Nescio Deliana bedankt! Ik ga er loafers onder dragen. Skinny jeans heb ik niet meer in mijn kast π
Zonnebloem Nescio Ik ben echt gek op de kleur van foto 1 en 3. Zelf kan ik het niet dragen aangezien ik dan meer dood als levend lijk. π
Nescio Bedankt voor de vele reacties! Ik zie dat er een grote voorkeur is voor 4. Ik twijfel nog want ik ben net als Zonnebloem gek op die oudroze broek. Denk dat ik ga iene miene mutte tussen 3 en 4π
Trees Nescio ik vind de roze broek ook echt heel leuk! Ik vind 3 ook leuk! Deze had ik even gemist, dus ik ga nu voor 1,3,4.