[verwijderd] Blue ik denk dat een leuke effen trui ook prima kan, als je die combineert met hakken en leuke accessoires. Of een overhemd, dat vind ik ook altijd leuk. Deze broek kan je in principe met alles combineren, ook qua kleur dus dat is lekker makkelijk. Schoenen ook: loafers, hakken, laarzen sneakers.. Misschien zie je hier wat tussen, ter inspiratie:
Blue [verwijderd] Dat soort truien als in jouw voorbeelden draag ik er al vaak boven, dus dat voelt wat alledaags. Maar die blousjes vind ik erg leuk! En mooie accessoires is ook een goed idee, ik draag dat bijna nooit dus dat kan zeker iets toevoegen!βΊοΈ June dankjewel, ik ga er eens naar kijken! π
[verwijderd] Nescio haha ik had gewoon random wat getypt op Pinterest. Hoe heten ze op insta? Ik ga ook kijken. π
Nescio [verwijderd] de ene is volgens mij lumiere.dhelen, de bovenste zie ik voorbij komen in reels, maar ik volg haar niet.
Deliana Ik had bedacht dat mijn eeuwige skinny af en toe verruild moet worden voor iets anders, maar verder als die gedachte kom ik dus niet π Ik heb wat moeite met combineren. Heb een stapel rokjes zoals op het plaatje: (nep)leer en suΓ¨de (boven de knie). Waar combineer je dit mee? π€ Hoe korter de rok, hoe lager de schoen toch? Enkellaarsjes? Veterboots? Vind het al snel ordinair om naar mijn werk aan te trekken π¬ (Of kringloop? En wat anders tot op de knie aanschaffen?)
Trees Deliana ik heb ook zo leren rokje en het is een van mijn favoriete rokjes. Ik combineer het zelf altijd met een enkellaarsje en een blouse of met een wat strakkere coll trui. Nu ben ik niet heel erg modebewust (dus ik weet niet hoeveel mijn woorden waard zijn), maar ik vind dit zelf niet ordinair. Ik kan dit prima voor werk dragen.
Lovely83 Deliana Ik vind dit in de lente leuk met een blouse/t-shirt en sneakers en win de winter met een enkellaarsje eronder.
Deliana Lovely83 dank je wel! denk dat je gelijk hebt. Doe ze gewoon niet naar kantoor aan en nu alleen in m'n vrije tijd. In de winter met panty kan 't wel...
Trees [verwijderd] ik like gewoon voor het vrolijke en blije hoofd. Ik heb geen mode- advies (ik vind het namelijk prima kunnen, maar dat vind ik al snel als iemand zich er prettig in voelt).
June Ik heb een hele donkergroene pantalon en ik weet even niet welke kleur shirt ik erboven wil dragen. de kleur is flessengroen of mosgroen. een beetje zoals deze broek; https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-flared-broek-van-ribstof-95082301_0816.html?dwvar_95082301__0816_color=0816&dwvar_95082301__0816_size=1005&dcgid=women_subsale_trousers-1&backtolist=true
Nescio June wit, zwart, creme, zachtroze. Iets met een streepje in dezelfde kleur groen kan ook zeker.