[verwijderd] Wat een goede vragen! De sector is overheid/asielketen. De sfeer is wel redelijk informeel. Ik word wel vaak jonger geschat dan ik ben. Nu ik kort haar heb is dat al een stuk minder, maar kleding kan natuurlijk ook helpen om iets ouder/serieuzer over te komen. Ik zou medewerkers aan moeten sturen en wil wel bereikbaar zijn maar ook enige afstand en zakelijkheid creëren. Volg je het nog 😛 Nu draag ik bijvoorbeeld vaak een vest, maar misschien dat ik dan zoals @iMoeder voorstelt beter een blazer kan dragen en wel een spijkerbroek.
Ik draag ook wel eens een jurk, geen wijde flodderjurk ofzo, maar een strakke tot iets boven mijn knie van zo'n rekbare stof.
iMoeder ik ben het met je eens hoor, ik draag nu ook al thuis andere kleding dan op mijn werk. Kan moeilijk in een star trek of harry potter shirt aankomen. Thuis heb ik ook altijd moddervegen op mijn broek doordat ik veel in het bos en in de moestuin ben :p Maar het kan gewoon wel iets netter. Ik vind dit echt zo lastig, ik weet niet eens op wat voor termen ik moet googlen om iets te vinden, heb hier heel weinig feeling voor. Wat heb jij bijvoorbeeld als werkkleding, heb je foto's?